Monday 25 July 2011

DURIAN KEK


KEK DURIAN KEMBALI LAGI....
sebenarnya kek ni dah berbulan btnya..
cuma terlupa nak upload
td tggh check picture kek terpandanglah cik kek durian ni
kesian dia..... di anak tirikan...alahaiiii terlupa maaf ya...
kek ni mudah simple n sedapp..
siapa rajin silalah mencuba...
mari kita terjah resepinya

untuk kek saya guna kek sponge sahaja..
boleh layer 4.3 atau 2
ikut selera kita...
krimnya saya guna fresh cream 500g+durian fresh 250g
campaurkan dan gaul rata
kemudian sapu pada kek
ikut selera anda...
lasty on topnya saya letakkan durian...
mmg sedappp...

No comments:

Monday 25 July 2011

DURIAN KEK


KEK DURIAN KEMBALI LAGI....
sebenarnya kek ni dah berbulan btnya..
cuma terlupa nak upload
td tggh check picture kek terpandanglah cik kek durian ni
kesian dia..... di anak tirikan...alahaiiii terlupa maaf ya...
kek ni mudah simple n sedapp..
siapa rajin silalah mencuba...
mari kita terjah resepinya

untuk kek saya guna kek sponge sahaja..
boleh layer 4.3 atau 2
ikut selera kita...
krimnya saya guna fresh cream 500g+durian fresh 250g
campaurkan dan gaul rata
kemudian sapu pada kek
ikut selera anda...
lasty on topnya saya letakkan durian...
mmg sedappp...

No comments: